Welkom.

Arborist Forum

Help Support Arborist Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
En een nieuw lid erbij. Te zien aan de frequentie van de posts, zijn we niet met veel :)
Welkom op het forum! Ik denk dat van de bovenstaande leden enkel Belgian en ik nog actief zijn. Er zijn nog wel wat Nederlandstalige leden, maar die hebben hier niet gepost.
 
Hallo allemaal, ik kom uit Belgie. Na aankoop van een kettingzaag ban ik op deze site terechtgekomen.
Grts Manuel
 
Nieuw hier. Ik zocht informatie over een van mijn zagen, een 038 avs farm boss, en zo hier terecht gekomen. Ben een hobby zager, vind zowel onderhoud als zagen geweldig. Ben begonnen met een gekregen 038 uit 1988, die nog steeds goed loopt. En heb er een ms170 bij gekocht voor het afkorten. Veel gelezen en geleerd, hoop dat de NL taligen onder ons zich aansluiten.
Groet
 
Eerste post, hier nog een Dutchie ;)
Heb al een hele tijd een Husqvarna 61 en sinds kort een 385 en een Alaskan Mill, beide zagen zijn in bijzonder nette contditie zowel technisch als cosmetich. Na veel zoeken over het millen ben ik op deze site terecht gekomen. Ik moet mijn eerste planken nog gaan maken, kan bijna niet wachten. Bij huis hebben we een stukje bos waar wat mooie rechte dennen en eiken zijn omgewaaid waarvan ik planken wil gaan maken voor projectjes in de toekomst.
Na veel lezen op het forum hier ben ik enorm gecharmeerd geraakt van de Husqvarna 288 (óf een 281 indien ik geen 288 gevonden krijg), ik hoop dat ik ooit een keer een mooi exemplaar tegen zal komen! Zou dit het begin zijn van een verzamelwoede :p...

Gr.
Ruud
 
Back
Top