v?lkomnande

Arborist Forum

Help Support Arborist Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Googlemappen ???


Näst längst ner till vänster på alla AS-sidor, t.ex. även denna, finns ordet "Googlemap" som länkar till den sidan.

Det är en tredimensionellt scrollbar världskarta där medlemmar på AS med en virtuell nål kan märka ut var man håller till. Kul, inte minst för folk långt bort i världen, att få ett hum om var vi konstiga européer håller till egentligen.
 
Last edited:
Har man köpt en 5000 och en 7900..:) fick 5000 i dag, och får vänta några veckor på 7900.. 5000 funkade kanonbra, gick lite "oroligt" på tomgång bara..

/klas
 
Har man köpt en 5000 och en 7900..:) fick 5000 i dag, och får vänta några veckor på 7900.. 5000 funkade kanonbra, gick lite "oroligt" på tomgång bara..

/klas


grattis !!
Är nyfiken på vad du tycker om 7900 !!!!
 
Kolla inställningen på den.

De kanske inte justerade innan du fick den.

Snip Snip på skrunarna o ge den vad den vill ha!

Kör den lite lågt i varv o med lite lite fet blandning, så blir du nog ännu gladare sen när du ger järnet...
Det gör skillnad, i alla fall på de jag testat här...
 
tjena

Ok så det finns några svenskar här alltså, schysst! Var det nån mer än jag som garvade åt det oförståliga emailen om svenska på "tomten spindelväven"?:hmm3grin2orange:
 
Japp jag trodde först att det var nått skumt spam, så jag brydde mig inte om att kolla det förens Mange och jag pratade i telefon och han nämde det :biggrinbounce2:
 
Måste varit pinsamt o fundera äver hur många som läst det...

Det är ju mer än Svenska forum....
Har nog gått ut ett meil eller två...
 
Hej Eriksberg!

Jag har själv funderat på Dolmars 5000 och 7900, finns det nå´n möjlighet att få kika lite på din 5000, jag bor iStrax utanför Uppsala så det är ju inte långt!!

Mvh
Johan
 
Har man köpt en 5000 och en 7900..:) fick 5000 i dag, och får vänta några veckor på 7900.. 5000 funkade kanonbra, gick lite "oroligt" på tomgång bara..

/klas


Har du provat 7900an än? min handlare ringde mig idag och sa att han hade tagit hem en 7900! och att jag kunde få vara "testpilot" om jag ville!!!:D han kunde lika gärna ha sagt att han hade en 7900 som jag ska köpa!! nog visste han vad han gjorde när han tog hem den!!!:biggrinbounce2: :laugh: åker dit å hämtar den nästa vecka! men nog känns det som en onödig storlek på såg för min del! vi får väl se....man blir väl troligtvis helsåld!
 
Har du provat 7900an än? min handlare ringde mig idag och sa att han hade tagit hem en 7900! och att jag kunde få vara "testpilot" om jag ville!!!:D han kunde lika gärna ha sagt att han hade en 7900 som jag ska köpa!! nog visste han vad han gjorde när han tog hem den!!!:biggrinbounce2: :laugh: åker dit å hämtar den nästa vecka! men nog känns det som en onödig storlek på såg för min del! vi får väl se....man blir väl troligtvis helsåld!

Har inte fått min än:( ja, jag kan väl inte säga att jag har något skriande behov av den jag heller..:laugh:

/klas
 
Hej svennar!

Det verkar vara långt emellan inläggen, gick med i förrgår!
Går det nästan år emellan svenskarna?
Själv är jag egen inom avancerad trädfällning från roslagsskogarna med förkärlek till Husqvarna. Undrar om Jonseredarna är samesamebutdifferent?
Tittar kanske hellre på Dolmar senare...
:greenchainsaw:
338xpt - klättersågen o carving
346xp - används allra mest
575xp - mycket såga för pengen
 
Maa du vaere svensk for aa prate her?
Jeg vet at vi har vister om hver andre men vi er jo naboer :)

Jeg er Norsk selvfoelgelig
 
Det verkar vara långt emellan inläggen, gick med i förrgår!
Går det nästan år emellan svenskarna?
Själv är jag egen inom avancerad trädfällning från roslagsskogarna med förkärlek till Husqvarna. Undrar om Jonseredarna är samesamebutdifferent?
Tittar kanske hellre på Dolmar senare...
:greenchainsaw:
338xpt - klättersågen o carving
346xp - används allra mest
575xp - mycket såga för pengen

Hej och välkommen till AS!

Njae, det är inte mycket fart just här... De flesta som hittat hit klarar sig väl hyggligt på engelska så det skall väl vara om vi skall skvallra elakt om någon som vi smyger hit...:p

Samma..? Nä, de är snyggare. Och behagligare att hålla i liksom... :greenchainsaw:
 
Back
Top