has anyone planted an acer freeman tree?

Arborist Forum

Help Support Arborist Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Tusitel

ArboristSite Member
Reaction score
Chcel by som vedieť, či má niekto tento strom. Chcela by som vedieť niečo o jeho starostlivosti.

I assume you are referring to Acer × freemanii and, yes, I have several and would be happy to answer any questions you have. These trees grow very well and fast with little maintenance and have absolutely stunning colors in the fall. One thing I recommend is pruning the lower branches every year from a young age - all branches on the tree grow very vertically so lower branches have the tendency to compete with the leader. If left unchecked, these branches will grow into the crown of the rest of the tree and may cause damage.

Predpokladám, že máte na mysli Acer × freemanii a áno, mám ich niekoľko a rád odpoviem na všetky vaše otázky. Tieto stromy rastú veľmi dobre a rýchlo s minimálnou údržbou a na jeseň majú úplne úžasné farby. Jedna vec, ktorú odporúčam, je prerezávanie spodných konárov každý rok od mladého veku - všetky vetvy na strome rastú veľmi vertikálne, takže nižšie vetvy majú tendenciu konkurovať vodcu. Ak ich nezačiarknete, tieto konáre prerastú do koruny zvyšku stromu a môžu spôsobiť poškodenie.
dakujem za odpoved. Teraz som našiel odpoveď. Čo by si strihol? Kupil som to ako javor cerveny, ale urcite je to javor freemani, ale neviem co je to za kultivator. Nevieš povedať?

20220715_172409.jpg

Back